недеља, 10. април 2016.

Spring is here #1 - DIY,Food Ideas,...

Hajj,i znam da sam vam se vise na vrh glave popela sa ovim pozdravom ali sta cu haah..Danas sam odlucila da vam uradim neki malo drugaciji post u vezi proljece.Upitanju su i proizvodi koje zelim probati i stvari koje zelim uraditi.Taode ce uskoro i maj,ne nisam u pravu,pa tek je poceo aprila.No,u maju   ce vas ocekivati zanimjiviji postovi.Uskoro ce i 1 rodendan blog <3<3<3<3<3<3A i u maju idem na eskurziju i imam dosta toga da uslikam i  napisem .... Ali hajdemo mi n
a danasnju temu.

Prvo cu vam pokazati neke ideje za prolecno uzivanje...

1.Prorucejem vam da   izadete u dvoriste ili na terasu .
Sve ce vam izledati ljepse i zabavnije.

2. Stavite neko cvijecu i u kucu i u sobu i u dvoriste...Preporucjem vam cuvakucu ili zumbul.

3. Pripremite sebi neku uzinu kao sto je vocna salata,smuti ili tako...
Takode  bih vam predlozila posnu zobenu ovsenu kasu.


Istresite kesicu u zdijelicu  i stavite vodu da prokljuca.
Kada prokljuca sipajte je u kasu i onda sacekajte tri do pet min.Na jednoj slici prva zdjelica je sa  napravljenom tj.gotovom a druga ne.

I da se zahvalim mojoj drugarici Teodori za slike 
U vezi kase jako se brzo priprema,najvise volim ukus maline i vanile i cokolade

11 коментара:

  1. Zaista mi se sviđa post. Jako je interesantan i pun čuda iz proljeca. Sa ovim idejama lako mozemo uzivati. ♡♡♡♡♡♡☆

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista mi se sviđa post. Jako je interesantan i pun čuda iz proljeca. Sa ovim idejama lako mozemo uzivati. ♡♡♡♡♡♡☆

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti,puno Maso na tako iskremom i divnom komentaru <3<3

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan i zanimljiv post! ♥
    Ako ti se sviđa moj blog učlani se.☺
    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan i zanimljiv post! ♥
    Ako ti se sviđa moj blog učlani se.☺
    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post :)) Nominovala sam te za The Liebster Award, nadam se da ces pogledati http://infashionchains.blogspot.rs/2016/04/the-liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
  7. Super post draga, super slike :)

    Nagradna igra: http://oonly4girlss.blogspot.rs/2016/04/giveaway-1.html

    ОдговориИзбриши