субота, 30. мај 2015.

Nesto malo o maju!!! (napokon)

Uff,celi dan sam bila napolju?OMG! Zamalo da zaboravim i da napisem drugu  temu ...Meni je maj bas poceo sa puno zabavnih trenutaka i poklona .Heh....Ali bilo je puno rada truda za to! Meni je sminka u maju najvise bila aktuelna no  i lakovi pogotovo essense gel-ovi. Senke Deborah . .JOJ.....  Nije to njihov  znak,ali nesto slicno. Obozavam njihove matt senke! A ,da kada sam bila na raspustu pocetkom maja sam jako zavolela sah steta sto  nije moderniji...ha,ha...  Ali,ali.....  Nmg-u da verujem da sam tokom silnih treniga,skole  i ostalih obaveza stigla otvoriti blog.5.5.2015.  

   Maju jesi li imao srece?                

Lak:Essense gel lakovi!

Emisija:Pinkove Zvezde (sada ih gledam uz PopCorn)

Modna marka:H&M,Bershka i Zarica Mackica 

Beauty marka: Deborah,Maybeline ,essense i Avon

Knjiga:Trcim da kupim 9 dio  Sarah Kay  i DisneyBook Hannah Montana koju sam citala kad sam bila bolesna! Smrc! 


P.S. Lepo sam se dosetila lepih trenutaka u maju zahvaljujuci......TOO!! Prolazi  mi favorit idem ja ni sekundu necu da propustim ! Good nigh! 

Нема коментара:

Постави коментар