недеља, 10. мај 2015.

Uzbudljiva Eskurzija!

Bila sam jako uzbuđena.Išla sam na eskurziju!Bila sam spremna :knjiga viceva,grickalice itd,itd....Mojih drugova nije bilo  nigde baš sam se začudila.Posle dugog vremena autobus  je zakočio.Pitala sam se gde sam to i ugledala sam natpis ,,Welcome to Tara,,!Ja  nisam trebala stati na tu stanicu već na stanicu za Divčibare!I ubrzo sam shvatila  zašto mojih drugova nije bilo jer sam ja ušla u pogrešan bus.Malo me je bilo strah ,ali.....Otisla sam  šetati gradom,jela sam sladoled i još puno stvari.......Prenoćila sam  u jednom hotelu
i ubrzo  sam otišla  šetati.Učinilo mi se da me netko prati ,ali sam sve mislila da mi se to pričinjava .Ali dva tipa  su  se skrivala iza grmlja ,stabla  i mene  pratila .Uplašila sam se i potrčala ,ali to je izgleda bio loš potez.Ta dva tipa su me počela juriti ,a ja sam se brzinski zaključala u hotelsku sobu.Nisam smjela izaći pa sam napravila smicalicu:pustila sam radio  u kupatilu  ,dok sam se skrivala iza zavjese kad sam otkljucala sobu   ta dvojiica su krenula  prem mojoj zamci a ja sam se iskrala kroz prozor.Otišla sam u jednu kuću;zapuštenu  i  svu prašnjavu  pa ......Odlučila sam postaviti  zamku ka stepenicama i svim sobama.Ona  dva tipa su došla u tu kuću jedan se počeo penjati po stepanicama  a ja sam bacala tegove  hahaha....A drugi je završio bolje jer je zgazio konopac koji je srušio kantu sluzi ,uuuuuu....Upravo tada policija je došla i uhapsila tu dvojicu kradljivaca koji su me htijela  ukrasti.Mislim da sam se  ja bolje provela nego moji drugovi ,hih,hih!:-)

Нема коментара:

Постави коментар